ROLADA OKUSA KARAMELE,ČOKOLADE,KOKOSA I BANANE

Nesto naj jednostavnije za napraviti mili moji nadam se da ce se i vama dopasti :)) Da vam kazem na pocetku videja sam pogresila kad sam rekla 6 jaja i 6 kasika brasna izvinite to su 6 kasika jaja sa 6 kasika secera koje se prvo izmuti pa onda ide brasno i kakao izvinjavam se eto desi se greska a nisam cula dok sam snimak pustila sad nemogu popraviti u videu izvinite za biskvit 6 jaja velicina L 6 vrho pune kasike secera 6 vrho pune kasike brasna 2 vrho pune kasike kakaa za Fil 8 vrho punih kasika secera 1 vrho puna kasika puter 500g Mascarpone ili uzmete Ella sir ili bilo koji neutralni neslani kremasti sir 200g Kokosa za premaz i kraj ide slag 200ml Mleka 75g slag u prahu u mom slucaju je okus banane zuti slag malo cokoladni pahuljica i srebrene kuglice od secera ali vi mozete sve po svome da izmenite i dekorisete :)) kako god ali bi mi bilo jako drago kad napravite da mi javite utiske a i da posaljete mi slicice na FB kao i uvjek to me jako obraduje :))


Recepti Brigita


Primjedbe