DUR MOU TORTA

  • Još ovoga lita, u jeku turističke sezone Ana Mondova našla je vrimena za mene i napisala mi ovaj zanimljivi recept za jednu pravu čokoladnu bombu, francusku čokoladnu tortu koju su ameri prisvojili i donijeli je doma iz 2. Svjetskog rata. 

    Tortu je Ana Mondova malo prepravila, u stvari dala joj jedan svoj touch, a kako je ona, kao i njena mama pravi majstor u pripremanju i slanih i slatkih delicija ja sam tortu baš tako i radila, francuska torta sa Aninin dodatkom.

  • 300 gr fine crne čokolade iznad 70% kakaoa
  • 225 gr masla
  • 225 gr cukra
  • 9 žutanjaka
  • 5 bjelanjaka
  • malo soli
Čokoladu i maslo otopiti na pari. Žumanjke dobro umutiti sa cukrom pa u to dodati otopljeno maslo i čokoladu.

Bjelanjke stući s malo soli, te nježno i lagano spojit s čokoladnom smjesom. Trećinu smjese odvojiti i staviti  u hladnjak. Ostatak bi se trebao peći u 2 kalupa na 150C jedan sat. Ana stavi cijelu smjesu za biskvit u kvadratnu tepsiju i poslije je lagano pečenu pilicom izreže. Pečene kore premazati kremom i po želji ukrasiti. 

Sad Anin dodatak:
To je original, kore ispadnu krckave, a u ostatak koji je ostavljen za kremu Ana doda jednu nutelu od 400 gr, te poprži isto toliko lješnjaka, isjecka i pospe po korama. Tako sam ja napravila, torta je super, izdašna i kalorična, punog okusa pa svakome za početak rođendana, kakve slasne večere ili tek ugodnog ženskog druženja servirajte tanku fiticu uz dodatak kugle sladoleda od vanilije i žlicom umućenog šlaga. U slast!!!!

Primjedbe