KIKIRIKI ČOKOLADNA KREMA









Sastojci

podloga: 
1 i 1/4 šalice bademovog brašna (ja sam samo laički usitnila badem) 
5 žlica kakao praha 
3 i 1/2 žlice rastopljenog maslaca
+stevije po želji

krema od kikiriki maslaca: 
3/4 šalice vrhnja
220gr krem sir (ja sam koristila philadephiju ali sigurno moze i neki drugi)
3/4 šalice kikiriki maslaca 
+stevije po želji

čokoladna puding krema: 
1 šalica nezaslađene bademovog mlijeka (ja sam koristila kokosovo) 
1 šalica vrhnja 
4 žumanjka 
1/2 xanthan gume (ja sam koristila listic želatine)

1/4 šalice kakaa u prahu 
50gr tamne čokolade
3 žlice maslaca 
1/2 žličice ekstrakta vanilije 

Upute 

za podlogu:
U posudi umutiti bademovo brašno, kakao u prahu i steviju.
Dodajte rastopljeni maslac i miješajte dok se dobro ne sjedini. 
Pritisnite smjesu čvrsto i ravnomjerno na dno kalupa. 

krema od kikiriki maslaca: 
Istucite 1/2 šalice vrhnja u šlag dodavajući stevije po želji.
U drugoj velikoj zdjeli sjedinite krem sir i isto tako stevije po želji.
Umiješajte maslac od kikirikija i preostalo vrhnje. 
Na kraju nježno umješajte i šlag.
Izlijte kremu preko podloge. Stavite u hladnjak dok pripremate zadnji sloj kreme.

Čokoladna puding krema: 
U lončiću na srednje jakoj vatri, promješajte bademovo mlijeko, vrhnje i steviju Pustite da proključa.
U zdjelu umutite žumanjke pa nakon toga 1/2 šalice tople krem smjese da se žumanjci temperiraju. Zatim polako umutite žumanjke natrag u lonac. 
Smanjite toplinu za srednje nisku vatru i pospite površinu s ksantan gumom (želatinom ili malo gustina) te energično umješajte. Dodati kako prah i kuhati dok ne zgusne, oko 3 ili 4 minute. 
Uklonite s vatre i umiješajte nasjeckanu čokoladu i maslac. 
Umiješajte ekstrakt vanilije. 
Pustite da se krema ohladi oko 15 minuta, a zatim ravnomjerno prelite preko kikiriki kreme

Stavite u hladnjak dok se ne stvrdne, najmanje 3 sata. 

Svaka porcija ima 8 g ugljikohidrata i 3 g vlakana. 
335 kalorija; 32 g masti (81,8% kalorija iz masnoća); 8g proteina; 8g Ugljikohidrati; 3g Dijetalna vlakna; 115 mg kolesterola; 162mg Natrij. 

*ne radite moje grške, iz ne znam kojih razloga stavila sam previše kakaa, a premalo sira tako da je ispala gorkasta i nesto tanja
 svejedno fino je, pogotovo uz kavu