LAMBADA

Sastojci

biskvit


6 jaja
150g šećera
150g brašna
malo mlijeka

fil 1

1l cedevite
3 pudinga od vanilije
šećer

fil 2

0,5l mlijeka
6 kašika brašna
šećer
250g margarina

još

petit keks
čokolada



1
umutiti bjelanca pa onda žumanca dodavajući po kap šećera pa brašna
2
dodati žumanca u bjelanca, izliti u nauljenu tepsiju i peći na 180 stepeni 20-25min
3
biskvit mi je ispao dosta debel ali je bio kao spužva pa sam ga dlanom dobro pozbila da bude upola tanji (Izeta oprala sam ruke ne sekiraj se) i onda sam ga zalila mlijekom mada ne piše u receptu al mrzim kad je biskvit suh. upio je za sekund, baš ko spužva.
4
u cedeviti i šećeru skuhati puding. ja sam stavila 10 kašika šećera i vruć preliti preko biskvita
5
umakati keks u mlijeko i poredati po pudingu jedan red
6
drugi fil isto skuhati kao puding…brašno 6-8 kaš. šećera i mlijeko pa u ohlađeno prethodno umućen margarin sa 2kaš. šećera u prahu. premazati po keksu
7
napraviti glazuru onako kako inače pravite i prelijte po kolaču
Mene Lambada tj kombinacija čokolade i pudinga s cedevitom podsjeća na jafa keks