DIPLOMAT TORTA SA JAGODAMA

Brza,jednostavna,i lagana torta bez maslaca..sa voćem!

Podijelite sa prijateljima:
Sastojci

Kora:
5 jaja
100 g. secera
1 kesica vanilin secera
2 kasike vrele vode
120 g. brasna.

Fil:
1 l. slatke pavlake (slat.vrhnja za slag)
200 g. secera
1 kesica vanilin secera
300 g. svezeg voca (mozete mjesano banane,kivi,maline,jagode,sumsko voce ili jednu vrstu).

Priprema

1.

Rernu zagrejte na 170 °C.

Kalup okrugli podmazite maslacem i oblozite papirom za pecenje (vel.26-28 cm,mozete koji zelite).



Belanca odvojite od zumanaca,pa belanca umutite u cvrsti sneg uz postepeno dodavanje secera i van.secera.Lagano umesate jedno po jedno zumance u belanca,vodu,i brasno.

Sve izlijte u pleh i pecite oko 35 min.

(Deo brasna mozete zameniti mljevenim orasima iste tezine).

Kora je gotova kad dobije zlatno-zutu boju

ili ako se vrati u prvobitni polozaj kad je blago pritisnete.

Pecenu koru ohladite i preseci je na tri dela.
2.

Slatku pavlaku rashladite i umutite je sa secerom i vanilin secerom,pa nafilujte prvu koru,pospite seckanim vocem,pa ponovite postupak sa ostalim korama.

Ohladite je dobro i dekorisite je po zelji…

3.

Moja izmjena:

-Ukoliko zelite da vam budu mekse i socnije kore mozete ih malo natopiti vocnim sokom.

-Ja sam svaku koru namazala sa dzemom od jagoda.

-U kremu sam dodala jos 250 g.posnog sira(quarka)i dobila sam osvjezavajucu laganu kremu.

Jos sam dodala 1 zelatin fix koji sam samo umutila u kremu jer nasa slatka pavlaka nije bas cvrsta.


https://danasisutra48.blogspot.com

Primjedbe