TORTA KĆERKIN SAN - BEZ PEČENJA

kako god vama izgledala ova torta uopste nije komplikovana sasvim jednostavna i laka za pripremiti a i brza cas posla napravite i obradujete svoje :)) kalup je 17 cm ako zelite vecu u 26 ili 28 cm kalupu jednostavno sve po duplate za koru 100g piskota mlevenih ili bilo koji keks 50g puter 50g ljesnjak mljeveni 10 kasika mleka Fil glavni koji se deli u tri dela 250ml slatke vrhinje za kuvanje i slag kreme 250g mladog neslanog neutralnog sira 4 vrho pune kasike secera u prahu 6 listova zelatina ili kesica u prahu 10g 200 ml mleka za prvi tamniji deo fila oduzme se od glavnog trecina doda se otopljena crna cokolada 100g za drugi deo fila malo svetliji oduzme se oped trecina od glavnog fila i doda se otopljena crna cokolada 50g a treci deo fila najgornji ide samo glavni fil a sami odredite zelite isto ostaviti tanji od ona dva ili sve jednako raspodeliti ukrasila sam sa przenim ljesnjakom i cokoladom a vi sve mozete po svome u koliko vam se moja kreacija ne dopada predivno i skladno sam kombinovala ukuse ko voli oodusevit ce se :)) ova torta dobila naziv Cerkin san zato sto moja cerka kaze uvek da je to cokoladni san haha a meni lakse izmisljati recepte nego naci naziv pa sam onda dala taj :)) zelimo vam puno zdravlja i veselja do narednog recepta vas ljubimo puno :))


Primjedbe