ČOKO KUGLICE

Ovaj desert sam spremila vrlo brzo. Dodajući sastojak po sastojak shvatila sam da će to biti prave male čoko-fantazije, kojima ni jedan istinski čokoljubac neće moći odoliti. Jednostavno ih je praviti i to od par sastojaka koja svaka domaćica ima u svojoj ostavi. Budući da smo okruženi slatkišima koji iziskuju veliku količinu margarina, krema i ostalih stvari koje se doslovce lijepe za naš organizam, ovo će biti pravo osvježenje i lagani desert za ove duge zimske dane.

Za čoko kuglice su Vam potrebne slijedeće namirnice:
2 kasike margarina
mlijeka dovoljno da se smjesa sjedini
po zelji mljevenih oraha
po zelji mljevenog plazma ili petit keksa
po zelji kakaa
po zelji šecera u prahu
1 čokolada za kuhanje
Priprema: Za recepturu nisam bila određena što se gramaže tiče, jer sve ovisi koliko želite kuglica i za koliko osoba da napravite. Ja sam za ovu količinu sa slike stavila 2 kašike margarina, 100 gr mljevenih oraha, isto toliko mljevenog petit keksa, 50 gr kakaa,dvije šalice mlijeka i 80 gr štauba ( šećera u prahu). Pomenute sastojke sam mješala dok se fino ne sjedine. Formirala kuglice, zatim ubacila u otopljenu čokoladu nakon toga u kokos ( idealne su i bez kokosa, a ukoliko neko ne voli isti super su i cokoladne mrvice). Složila sam ih na tanjur i ubacila u frižider na par sati da se ohlade. Nakon toga poslužite i obradujte svoje nepce idealnim omjerima savršenog domaćeg deserta!

Primjedbe