KOLAČ S KAFOM

Ovi kolači su poput najfinije tortice, a originalni recept pronaći ćete na Mirjaninom blogu Cooking by Mirjana, a sličicu za ove kolače sam prvo primetila na Masaterinom blogu Recepti iz moje biljžnice koji su me oduševili i potom odveli do Mirjaninog recepta. 

Posetite njihove stranice i pronaćite još puno divnih receptića za kolače, torte, ukusna jela i najfinije pecivo. Hvala drage moje na prelepim kolačićima koji će se od sada često naći i na našem stolu.:)

Sastojci (za koru): 6 belanaca, 150 g šećera, 200 g mlevenih oraha, 3 kašike brašna

Fil: 6 žumanaca, 200 g šećera, 1 vanilin šećer, 50 ml kuvane crne kafe (ili 1 kašičica instant kafe), 150 g čokolade, 150 g maslaca

Glazura: 200 g čokolade, 6 kašika ulja

Priprema:

Umutiti belanca u čvrst šam, dodati potupno šećer, mlevene orahe i na kraju pažljivo umešati brašno. Sipati u kalup (20 x 30 cm) obložen papirom za pečenje i peći na 200 oko 15-tak minuta. 

Za fil umutiti na pari žumanca sa šećerom i kafom. Kad se krema već fino zgusne, dodati čokoladu izlomljneu na kockice i promešati da se izjednači. U prohlađenu kremu umešati maslac i premazati preko kore. Rastopiti čokoladu sa malo ulja i preliti preko fila. 

Napomena: ostalo mi je malo ganaš kreme od pravljenja pralina, pa sam iskoristila za dekoraciju kolačića, mada su vrlo lepi i ako ih ostavite samo sa čokoladnom glazurom.:)

p.s. ako ne možete da odolite kolačićima sa finom aromom kafe, zavirite i ovde , možda pronađete slatkiš baš po vašem ukusu.:))


http://kuhinjica-mignone.blogspot.ba