LCHF mađarica

„Otkako znam za sebe, mađarica mi je bila jedan od najdražih kolača i neizostavan dio arsenala koji je pratio svaki blagdan i rođendan. Tijesto puno škroba, krema puna šećera i margarina, po svim karakteristikama sušta suprotnost LCHF prehrane i odličan recept za debljanje i upalne procese. Jednu subotu sam uhvatio malo vremena za alkemiju u kuhinji, i rezultat je dobio pozitivne ocjene i kod ukućana i kod gostiju, čak i onih koji bojkotiraju moje kreacije“, ističe Goranchero.
Sastojci za tijesto:
  • 225 g maslac
  • 225 g micelarni kazein, okus vanilija
  • 100 ml vode
Sastojci za kremu:
  • 250 g mascarpone
  • 400 ml slatko vrhnje
  • instant želatina fix
  • 70 g čokolade 85%+ ili 100% kakao mase
  • ekstrakt vanilije i/ili ruma po želji i ukusu
  • stevija ili sličnog sladila po želji i ukusu
Sastojci za glazuru:
  • 30 g čokolade 85%+ ili 100% kakao mase
  • 25 g maslaca
  • stevie ili sličnog sladila po želji i ukusu
Priprema:
Tijesto:
Izvaditi maslac iz frižidera da se dobro opusti, ili ga ubaciti malo u toplu vodu, no nikako rastopiti, čisto da smekša da se može dobro miksati.
U zdjelu za miksanje ubaciti maslac, kazein i dodati 100ml tople vode, te sve smiksati u jednoličnu masu.
Masu podijeliti na 4 dijela, te izvaljati između dva masna papira u podjednake kore, te ih ubaciti u hladnjak da se stvrdnu. Ja sam od ove mase dobio 4 kore dimenzije 15x27cm. Možda bi se dalo izvući i 5 tanjih i većih kora, no ja sam više za ideje a ne za izvođenje, tako da, tko je pravio, super je napravio.
Krema:
Dok se kore hlade i stvrdnjavaju, vrijeme je za kremu. Rastopite 70g čokolade na pari i umiješajte u mascarpone, zajedno sa sladilom, rumom i vanilijom. U posudu za miksanje ubacite slatko vrhnje i istucite do čvrstih vrhova uz dodavanje instant želatine fix. Kad ste istukli vrhnje, umiješajte ga lagano u mascarpone žlicom ili kuhačom.
Skinite masni papir s kore, nanesite trećinu fila, pa onda skinite masni papir sa sljedeće kore, nabacite na kremu, skinite masni papir, pa kremu, i tako dok ne potrošite sve kore i kremu.
Glazura:
Na pari rastopite 30 g čokolade i 25 g maslaca te dodajte sladila po želji, ostavite glazuru da se malo ohladi pa nanesite na kolač. Ubacite sve u frižider barem na sat vremena da se stisne i spoji.