Kockice sa ukusom vanile i breskve

Sastojci
zuti fil
3 dcl.mleka
3 dcl.tecne slatke pavlake
8 kasika secera
2 pudinga od vanile
1 zelatin
200 gr. margarina

narandzasti fil
6 dcl. vode
2 pudinga od vanile
1 kesica praha za pravljenje soka sa ukusom breskve
1 kasika secera

jos oko 100 gr. petit keksa

Priprema
Odvojiti malo mleka i umutiti 2 pudinga sa 4 kasike secera, ostalo sjediniti sa slatkom pavlakom, dodati preostale 4 kas. secera i staviti da se kuva. Moze i samo mleko, naravno, ali ja nisam imala dosta, pa je ispala ova kombinacija koja mi je jos ukusnija.
U medjuvremenu staviti zelatin u malo vode da nabubri.
Kada mleko prokuva, zakuvati puding, skloniti sa vatre, dodati zelatin, izmesati, i u tako toplo staviti margarin, mikserom ili rucno mesati minut, dva, dok se margarin ne istopi i sjedini sa pudingom.

Narandzasti fil
Staviti vodu i prah za sok da prokuva. Pudinge izmesati sa malo vode i 1 kasikom secera (secer dodati samo zato da se puding lakse razmuti) i zakuvati u sok od breskve.

Na tacnu redjati keks natopljen u mleku,zavisi koju debljinu kolaca zelite. Ja sam redjala na jednu malo vecu tacnu jer sam htela da dobijem bas ovako tanke (oko 3 cm. ) kolacice koji mogu da se vade i raznim modlicama.
Filovi ce biti dovoljno cvrsti jos dok su topli i mogu (i treba) da se stave preko keksa pre nego sto se skroz ohlade i stegnu.